[Pardus-kullanicilari] YNT: Firefox Hakkında

Echo pardus at rasgele.net
26 Tem 2006 Çar 17:59:27 EEST

Selamlar,

sanırım sorun sol tarafta kullanılan menüden kaynaklanıyor

menü yazıların üstünde (ya da tam tersi)  olarak çıkıyor

kodlarda kullanılan script'in değişmesi ve sadece IE'ye göre değil diğer
browser'lara da uyumlu hale getirilmesi gerekiyor.

bunun içinde sayfa tasarımcısına iş düşüyor.

Sevgilerle

Echo

Çarşamba 26 Temmuz 2006 17:49 tarihinde, Bünyamin CAMGÖZ şunları yazmıştı: