[Pardus-kullanicilari] kmail den posta göndermek

Ali Tunca Tüfekçibaşı alituncat at gmail.com
25 Tem 2006 Sal 23:59:43 EEST

araç çubuğunda iletiyi gönder ikon'u yok menüdeki ayarlar'dan araç çubuğunu
yapılandır'a tıkladığınızda açılan pencerenin solundan iletiyi gönder
ikon'unu aktif edip gönderebilirsin yada direk olarak  menüdeki iletiden
iletiyi gönder komutunu verebilirsin bende şu an KMail çalışıyor

24.07.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmış: