[Pardus-kullanicilari] kücük bir rica daha

wind force windforceenergy at gmail.com
25 Tem 2006 Sal 22:53:38 EEST

herkese selam
ben pardusun alt yapısına katkıda  bulunmak için c öğrenmeye kara verdim
aslında biraz biliyordum ama bunu geliştirmeye kara verdim ve c programını
aramaya başladım ancak hiç  bir yerde bulamadım aranızda elinde bu program
olan arkadaşlarım varsa bana bir kopyasını masrafları tarafıma ait
olmaküzere göndere bilirler mi yanliz ben sadece " c compiler" istiyorum
yani bana pick devrelerini kodlamakta kullanılan değil sadece yazılım için
gerekli olan c lazım konuyla ilgil olan arkadşlar bana en kısa zamanda cevap
yollaya bilirler mi?
şimdiden herkese sonsuz sevgiler