[Pardus-kullanicilari] hp 1020 tanıtımı

talat coskun talat at uzmanislem.com
25 Tem 2006 Sal 15:09:59 EEST

bugüne kadar ki bütün uğraşlarıma rağmen 1020 yi hiç
çalıştıramadım.Bir kere çıktı alsam başka bir şey
yapmayacağım.Yazıcıyı müzeye koyup bakacağım../getweb 1020
başarısız oldu.Buna rağmen make install yaptım oldu.yazıcı
eklemesi yapıyorum.yazıcıyıönerilen sürücüsüyle
denedim.çıktı vermiyor.usb yatağıda değiştirdim.Kendi
yazıcımı çalıştırmaktan vaz geçtim.Bir çok insana linux
önerdim.Ve pardus kurdum pc'lerine.Ama bu insanların 1020
laser yazıclarına çözüm bulamadım.Yazıcıyı kullanmak için
windows'a dönüyorlar.Yapacak bir şey yok sanıyorum.