[Pardus-kullanicilari] wine kurmak

Harun ŞEKER sekerharun at linux-sevenler.org
24 Tem 2006 Pzt 14:54:06 EEST

Selamlar...

Pardus 1.1 Alfa 2 kullanıyorum. 1.1 deposunda yer alan Wine ile bir
şeyler çalıştırmayı bende başaramadım. Bende 1.0 deposundaki
wine-0.9.3-7-1.pisi paketini kurdum. Sorunsuz olarak çalıştı... En kısa,
kolay ve kirli çözüm için 1.0 ile gelen wine paketini kullanabilirsiniz...

Saygılarımla...
Harun ŞEKER