[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: YNT: YNT: YNT:InternetBaglantisi

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
24 Tem 2006 Pzt 09:40:15 EEST

Sevgili Özgür bey. daha önce sorulan soruları tekrar soruyor olabiliriz. Bunun için kusura bakmayın. sebebi linux konusunda henüz yolun başında olmam ve rastlamadığım problemlerin çözümünü anlayamıyor olmamdan kaynaklanıyor. sizden ve diğer arkadaşlardan ricam bizim gibi acemilerin tekrar eden sorularına usanmadan cevap vermenizdir. çok teşekkürler.

-----Özgün İleti-----
Kimden: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr bu kişinin yerine: Ozgur YILMAZ
Gönderilmiş: Cum 21.07.2006 19:32
Kime: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: YNT: YNT:InternetBaglantisi

Merhabalar

aynı soru sorulmuştu diye hatırlıyorum haziran baktıgımda
16 haziranda bu soruyu siz sormuşunuz. İlginç geldi bana :(.

sordugunuz sorunun pardus kullanıcıkarı arşivindeki linki
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-June/003671.html

bu iş için winetools kurmanız yararlı olabilir onundaki pardus wikideki
linki
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:WineTools

arşivi karıştırırsanız iyi olacak galiba

özgür...