[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 Alpha 2

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Tem 2006 Paz 21:30:15 EEST

Arkadaşlar
Pardus 1.1 Alpha 2 yi kurduktan sonra güncellemelri müteakkip Paketleri
kurarken birkaç pakette takılmış  daha sonra Kafeinde VCD dinleyip
seyrederken mausun yerinde oynaması ile ses ve görüntü kapandıktan sonra KDE
çöküşü ile uyarı vermiş Synaptics Touchpad 11 (SIGSEGV) hatası oluşmuş her
kapanışta bu uyarı çıkıyor uyarının altında kapat ı tıkladıktan sonra
Bilgisayar sonlanıyordu Açılışta grub ilk tercihim Pardus 1.1 Alpha 2 olduğu
için açılıyordu bu gün açılışta Pardus 1.1 sürümü olan açık renk açılıştaki
sayfa açılıyor ekran öylece donup kalıyor Birkaçkez reset ederek denedim
aynı şekilde dondu kaldı Hdb3 deki Pardus 1.1 Alpha 2 yi bıraktım Hdb6 daki
Pardus Alpha 2 üzerinden mail atıyorum şu anda Kurulmakta olan paketlerin
sonuna geldim. Hdb3 deki Pardus 1.1 Alpha2 nin donmuş olan ekrandan açılışa
devam etmesi için yapılabilecek herhangibir işlem varmı?Bilgilendirirseniz
memnun olurum teşekkürler ve iyi çalışmalar