[Pardus-kullanicilari] "kmail" de "adres defteri".. postayı "Thunderbird" ile yollayınca :)

mengucek mengucek at gmail.com
21 Tem 2006 Cum 21:51:43 EEST

Cuma 21 Temmuz 2006 14:46 tarihinde, Mert Uzbaşlı şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Varsayılan e-posta istemciniz neyse KAddressBook onu kullanır. Kmail
> kullanmak istiyorsanız, öntanımlı posta istemcinizi Kmail olarak
> değiştirin. Ayrıca thunderbird adres defterini "import" ve "export"
> seçeneklerini kullanarak kmail'e alabiliyor olmalısınız.

merhaba..
yanıt için teşekkür ederim :)
thunderbird eski bir alışkanlığım.. :)
bir süredir bazı hesaplarımı kmail'le kullanmaya başladım.. ve bu durumun bazı
posta kontrol-cevaplama durumlarında bana iyi geldiğini gördüm.. :)
kmail-kde entegrasyonu normal-anlıyorum-olabilir.. ama benim durumumda bu bir
sorun..
ben sıradan bir kullanıcıyım ve keşke; thunderbird'ün adres defteri nasılsa..
kmail'in adres defteride öyle olsaydı... hatta
olmalıydı-ayarlanabilmeliydi :)
ya da yolu var.. ben bilmiyorum..
hoşça kalın..