[Pardus-kullanicilari] qemu da tam ekran

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
21 Tem 2006 Cum 18:25:52 EEST

Cuma 21 Temmuz 2006 17:47 tarihinde, Halil Güven şunları yazmıştı:
>     Merhabalar pardus.wiki.org daki yönergelere göre qemu yu kurdum ve
> çalıştırdım.
> Buraya kadar herşey çok güzel.... Ancak tam ekrana geçmek için Ctrl +
> Alt + F yapınca
> Pardus kapanıyor ve yeni kullanıcı kimliği ile sisteme giriş yapılması
> isteniyor.
> Tabi bu arada qemu da kapanmış oluyor.
> Tam ekran için tuş kombinasyonları denesemde başarılı olamadım.
>
> Pardus 1.1 Alpha2 kullanıyorum.
>

>   Herkese teşekkürler
Merhaba
"Ctrl+Alt+F1" yada "Ctrl+Alt+F2" tuşları gibi "Fn" tuşlarını kullanmayınız.
Qemu tam ekran için "Ctrl+Alt+F" tuşlarını kullanın. "F" yani Klavyeden "D"
ile "G" tuşlarının ortasında olan "F" dir.
--
Mustafa Kılıç
http://www.fomus.org