[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: YNT: YNT: InternetBaglantisi

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
21 Tem 2006 Cum 18:01:41 EEST

setup dosyasının üzerine sağ tıklayıp wine ile aç komutunu tıklayınca hiç bir şey olmuyor. exe dosyalarını nasıl çalıştıracağım. teşekkürler.

________________________________

Kimden: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr bu kişinin yerine: Murat Şenel
Gönderilmiş: Cum 21.07.2006 17:15
Kime: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: YNT: InternetBaglantisi

Wine depoda mevcut. Paket yöneticisinden  ve ya  konsolda
sudo pisi it wine
diyerek wine programını yükleyebilirsiniz.

2006/7/21, Bünyamin CAMGÖZ < bcamgoz at rekabet.gov.tr <mailto:bcamgoz at rekabet.gov.tr> >:

	Hocam çok teşekkür ederim. verdiğiniz komutlar yardımıyla ingternete ve networke bağlanıyorum. Sistem/Program Ekle,Güncelle veya Kaldır seçeneğinden bütün güncellemeleri indirdim. şimdiki sorum wine hakkında. wine'i kütüphansen nasıl indirebilirim ve kurabilirim. teşekkürler.