[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a2 update

Buðrahan Korkmaz kickboksor at gmail.com
21 Tem 2006 Cum 17:41:26 EEST

Orasını bilemem ama siz de 1.1 a2 yi kurduğunuz iso yu kaybetmeyin, size de
sanırım bir xdelta yapaması verirler... Böylelikle sadece yamayı indirip,
iso dosyasına yamarsınız. Ama ben karışmam verirler mi vermezler mi?

Bundan sonra da direkt güncelleme olur umarım...

21.07.2006 tarihinde Mehmet H <akyil45 at gmail.com> yazmış: