[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: YNT: YNT: YNT: YNT: InternetBaglantisi

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
21 Tem 2006 Cum 09:35:03 EEST

Görünürde bilgisayar ağ kartını tanımış görünüyor. fakat windowsta ağ kartının adını farklı gösteriyor. eğer doğru tanıdığını varsayar isek modprobe komutunu tam olarak nasıl kullanılacağını açıklayabilirmisiniz.(bu komuttan ağ için neler yapılmalı felan.) teşekkürler.
Bu arada ifconfig komutunu kullanınca eth0 için "inet addr:10.1.4.1" yazıyor. bu ip aldığım anlamına gelir herhalde değil mi?

________________________________

Kimden: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr bu kişinin yerine: Ahmet SARI
Gönderilmiş: Per 20.07.2006 16:46
Kime: pardus-kullanicilari
Konu: [Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: YNT: YNT: YNT: InternetBaglantisi

Bunyamin Bey,

Bilgisayariniz kartinizi tanimis eger modprobe komutundan sonra da baglanamadiysaniz baglanmaya calistiginiz ag ile ilgili olabilir. Mesela ben de benzeri bir sorun yasiyorum, kartimi tanidigi halde DHCP ile ip adresi alamiyor. Ag ayarlarini elle girmeyi deneyebilirsiniz. Bu arada bagli oldugunuz ag DHCP destekliyor mu yada ayarlari elle mi yapiliyor bunu ilgili kisiye sora bilir misiniz.