[Pardus-kullanicilari] depoyu güncelleyemiyorum.

Onur Burak CEGILLI onurcegilli at gmail.com
21 Tem 2006 Cum 02:08:29 EEST

Merhabalar.
Pardus 1.0 sürümünü kullanıyorum.Pisi'yi açıp Depo ayarları oradan da tüm
depoları güncelle dediğim zaman
http://paketler.uludag.org.tr/pardus-devel/pisi-index.xml
indirilemiyor.HTTPError 404: Not Found hatası veriyor.

yukarıda yazan adresi firefox'a yazıp denedim sonuç aynı aradığınız sayfayı
görüntüleyemiyorum diyor.

ben de gayri resmi olan bir depo adresi girdim :
http://pisidepo.dt.gen.tr/paketler/pardox-depo/pisi-index.xml bu depo için
de aynı hatayı verdi.

şimdi benim sorum şu: acaba sadece benim bağlantımda mı bu HTTP 404 sorunu
var yoksa sizler de aynı sorunu yaşıyor musunuz?

eğer sorun benimle ilgili değil de uludağ.org.tr'nin sunucusu ile ilgiliyse
yapılacak birşey yok tabi.Pardus kullanıcıları arttıkça server kaldıramaz
oldu herhalde :)