[Pardus-kullanicilari] çözünürlük sorunu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
20 Tem 2006 Per 11:06:45 EEST

Ksynaptici kaldırmakla ilk sorun halloldu teşekkür ederim
qt-GTK modülüne ulaşabildim
ancak o modülde başlangıçta numlock açılışta etkinleşsin düzeltmesini
göremedim
ve başlangıçta şifre sormadan oturum açılsın uygulamasını da aktifleştirmek
istiyorum
Bu uygulama değişikliklerini ben
Pardus-wiki.org taki nasıl açılışı otomatikleştiririm ve numlocku açılışta
etkinleştirmek önerilerine uyarak yapmak istedim.
Dolayısı ile burada önerilenler geçerliliğini kaybetmiş mi görünüyor?
Kolay gelsin
20.07.2006 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: