[Pardus-kullanicilari] DNS Çözümleme Problemi

Arda Çetin arda at pardusman.org
20 Tem 2006 Per 10:25:53 EEST

Perşembe 20 Temmuz 2006 10:18 tarihinde, Onur Canci şunları yazmıştı:

> Ağ dışındaki bilgisayarlara da ip adresleri ile ulaşabiliyorum ancak
> tarayıcıma bir adres yazdığım zaman çözümleme yapmıyor.
> resolve.conf dosyaına da baktım ama bir sorun göremedim.

resolv.conf dosyasının en başına şu satırları ekleyip,

nameserver 212.175.237.10
nameserver 212.175.237.11
nameserver 193.140.100.210
nameserver 193.140.100.220

"nslookup google.com"  komutunu verebilir misiniz?

--
Arda Çetin <arda~pardusman.org>
http://arda.pardusman.org/

Talk is cheap, show me the code! ~ Linus Torvalds