[Pardus-kullanicilari] yıllık izin..

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
20 Tem 2006 Per 01:28:44 EEST

Tüm geliştirici arkadaşlara aileleri ile birlikte iyi tatiller diliyorum..
Koray Bey bilgisayarsız günler...demiş hiç zannetmiyorum..
Herkes dizüstü bilgisayarına mutlaka yanına almıştır..   :)
(Kendimden biliyorum, ne kadar uzak kalayım desem yine yanımda taşıyorum mereti  :)  )

Bu arada duvar kağıtlarındaki PARDUS yazısı font şeklinde ise bu yazı tipini nasıl bulabiliriz..

çalışıyoruz. Bu toplu izni fırsat bilerek çekirdek ekibin büyük kısmı başka
şehirlerde yaşayan aileleriyle buluşmak ya da bilgisayarsız günler geçirmek
üzere birer ikişer tatile çıkmaya başladı.>>>