[Pardus-kullanicilari] 1.1a2 samba

Enki enki at r-3.org
19 Tem 2006 Çar 20:19:01 EEST

hiç deneyen ve kurup network den paylaşım yapan varmı.
butun makinelerde clientler calışıyor.samba sunucuda samba kurulu
goruluyor.herkese izin var paylaşım için ama sunucunun smbclienti dahi
goremiyor.ne tur bir kazmalık yapıyorum.
bu arada toplamda 8 makina hepsinde 1.1a2 var.bir makinada smb server
digerleri client. paylaşılacak dizinide her turlu paylaşım izni acık.

dikkatimi ceken samba sunucu makinede pardus yapılandırma merkezinden sunucu
servisinde samba hep kırmızı yeşil hale getiremedim

status vsr komutlar heralde bu surumde yok .
1.0 da bunların hepsini haricen yapmıştım o zaman smb4client de nfs
paylaşımıda yoktu 1.1 de var.

çok konuştum bu konu hakkında bilgi verebilecek kimse varmı ?

webmail 1.0