[Pardus-kullanicilari] çözünürlük sorunu

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
19 Tem 2006 Çar 20:07:26 EEST

Çarşamba 19 Temmuz 2006 19:41 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Çarşamba 19 Temmuz 2006 17:37 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
>
> HAYIIR! Sakın synaptics paketini kaldırmayın... Alfa 2'nin en tehlikeli
> tuzaklarından biri... PisiX bu konuda sizi uyarıp "synapticse bağlı
> paketler sistemin neredeyse tamamı, kaldırırsam çok zor duruma düşersiniz"
> diyor (bu dille değil tabii hehe) ama "tamam o zaman kaldırmayayım"
> dediğinizde dahi problem yaşanabiliyor... Bu tespit ettiğimiz bir hata...
>
> Şimdilik bırakın sistem çekmecesinde duruversin synaptic monitörü, kaynak
> israfı yapacak değil oncacık programcık...

Kusura bakmayın yanlış bilgi vermişim. Benim masaüstü bilgisayarımda aynı
problem vardı ve "ksynaptics" paketini kaldırınca (synaptics değil) bir
problem olmamıştı.
Koray'ın da dediği gibi synaptics paketini kaldırınca, bir nevi Pardus'u
kaldırıyorsunuz :P
Koray, belki "ksynaptics" paketini kaldırmak geçici bir çözüm olabilir; ne
dersin?