[Pardus-kullanicilari] çözünürlük sorunu

Murat Þenel muratasenel at gmail.com
19 Tem 2006 Çar 17:37:40 EEST

19.07.2006 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış:

> Merhaba
> Tatilciler tatillerini yapsınlar.
> Dostlardan yardım edecekler vardır.
> Taradım ama göremedim.
>
> Pardus 1.1 alfa 2 yi masa üstü bilgisyarıma kurdum.
> Önce bir tespitimi yazmalıyım.
> Daha önce Toshiba taşınabilir bilgisayar tecra A3'e kurulumumda gördüğüm
> yavaşlama ve firefox ağırlaşması hiç yok. Açılış felaket hızlı, oysa masa
> üstü bilgisyarımın donanım içeriği pekte farklı değil. Bu toshiba markasına
> özgü bişeymi acaba?

Sorunlarım:
> 1. Ekran çözünrülüğü
> 1152x864 75 hz de 1024x768 85 hz yapmak istediğimde ekranda kıssa süreli
> değişiklik olup açılıştaki şifre sorma ekranına dönüyor.

Ekran kartınız ne?

2 Komut çalıştıramıyorum
> numlock tuşlarını açılışta aktif hale getirme, açılışta şifre sormayı
> atlama vs isteklerim de hiç bir eylem olmuyor.

Komut çalıştıramamaktan tam olarak kastınız ne?  Numlock tuşunu açılışta
aktif hale getirmek ve açılışta şifre sorulmasını iptal etmek gibi işlemleri
konsoldan mı, yoksa tasmadan mı yapıyorsunuz?

3. açılışta touchpad mouse ayarları sistem çekmecesine açılıyor ve kapamak
> istediğimde çökme ekranı karşıma çıkıyor.

Bu bilinen bir sorun. Eğer, masaüstü bilgisayarınızda bu problemi
yaşıyorsanız, synaptics paketini kaldırabilirsiniz.

--

Kolay gelsin