[Pardus-kullanicilari] Web siteleri için Pardus bannerları

Sener AYDIN snraydin at gmail.com
18 Tem 2006 Sal 21:01:34 EEST

Yeni hazırlamış olduğum siteye Pardus'un tanıtımına katkıda bulunmak
amacıyla Pardus bannerları koymayı düşündüm ve mutlaka vardır
düşüncesiyle pardus.org.tr'ye ve sanat.pardus.org.tr'ye baktığımda
maalesef benim gibi insanların sitelerine yerleştirebileceği Pardus'la
ilgili banner tarzı bir şey olmadığını  gördüm. Acaba ben mi bulamadım
yoksa gerçekten böyle bir şey düşünülmediği için yok mu? Eğer yok ise
olması Pardus'un herkese duyurulması açısından çok faydalı olmaz mı?