[Pardus-kullanicilari] birden aklıma geldi

selim ok selimok at gmail.com
18 Tem 2006 Sal 19:24:05 EEST

Dediklerinizi anliyorum veri kayiplarinin her zaman olmasi ihtimali, sabit
disk üzerinde islem yaptigimiz sirada olmasindan daha düsüktür. Soruda
kastim, riskin yüksekligi idi. Yani risk herzaman vardir, ama birde riskin
üzerine gitmek vardir. Ayni araba kullanmak, ve o arabayla asiri hiz yapmak
gibi. Cevabinizi biraz abartili buldum ne yalan söyliyim, ama yinede
yedekleme konusunda herkesin dikkatli olmasi gerektigini bir kere daha
hatirlattiniz. Sorudaki ince merakim (nasil bir deyimse artik) aslinda
suydu, eskiden böyle yazilimlar cok fazla sorun cikartiyor diye duymustum,
malum teknoloji gelisiyor, ayni ameliyatlarda yeni yeni teknolojiyle riskin
azalmasi gibi, belki bu yazilimlarda degismis, artik yapilan islem, sabit
disk üzerine veri yazmak ve okumak kadar riskli bir durum haline gelmistir
diye sormustum. Her neyse ben zaten veri kaybi riski yüksek olan hic bi
islemi ne kendi bilgisayarima nede baskasinin bilgisayarina yapmam. Bu risk
cok düsükse bile bunu bilgisayarin sahibine anlatirim. Bu konuda süpheniz
olmasin...

Selim

18.07.2006 tarihinde Timuçin Kızılay <tim at savaskarsitlari.org> yazmış: