[Pardus-kullanicilari] yazıcı

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 21:47:29 EEST

Merhaba. Yanlış anlamayın ben bu konuda daha önce bir kaç kez mesaj attığım
için
bakmadığınızı zannettim. Eğer orada yapılanları uyguladıysanız sorunun
nereden kaynaklandığını bulalım. Çünkü benim kurduğum bilgisayarda bazen
çıktı vermiyordu. Bende yazıcıyı veya cups'u yeniden başlatarak veya
sürücüsünü yeniden yükleyerek çözüyordum. Ve bir kaç denemeden sonra sorun
olmadı. İyi çalışmalar.

Pazartesi 17 Temmuz 2006 17:12 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı: