[Pardus-kullanicilari] ben nerede yanlış yaptım

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 18:09:23 EEST

Pazartesi 17 Temmuz 2006 16:31 tarihinde, wind force şunları yazmıştı:
> şimdi arkadaşlar pardus 1,0 ı kurmaya niyetlendim ve elimdeki cd de şöyle
> bir ekran çıktı
> pardus 1,0 kurulumu
> pardus 1,0 kurulumu (standart ekran modu)
> pardus 1,0 kurulumu  (minumu ayarlar)
> ben bu radan sadece pardus minumum ayaralar kurulumunu yapa biliyorum
> ve ayrıca diskide böldüm ama sadec paqrdusu açılıyor xp açılmıyor daha
> doğrusu başlangıç ekranında nedense sormuyor direk pardusu açıyor ben
> nerede yanlış yaptım

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:A%C3%A7%C4%B1l%C4%B1%C5%9F_Ekran%C4%B1nda_De%C4%9Fi%C5%9Fiklik_Yapmak

Merhabalar, benim disk bölümlemem şu şekilde
0. Windows (NTFS)
1. Windows Depo (FAT32)
2. Linux swap
3. Linux ext2

konsolda
sudo nano /boot/grub/grub.conf
deyip şifre sorunca kullanıcının şifresini giriyorum.

metin düzenleyici açılıyor, orada bu listeyi görüyorum:

default 0
timeout 10
splashimage = (hd0,3)/boot/grub/splash.xpm.gz

title=  Pardus 1.0
root (hd0,3)
kernel (hd0,3)/boot/kernel-2.6.14.4-15 root=/dev/hda4
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60
splash=silent,fadein,theme:pardus CONSOLE=/dev/tty1 lang=tr quiet
initrd=(hd0,3)/boot/initrd-2.6.14.4-15

title= Windows (ntfs) - hda1
rootnoverify (hd0,0)
makeactive
chainloader +1

title= Windows (fat32) - hda2
rootnoverify (hd0,1)
makeactive
chainloader +1

Senin dosyanda bu windows kısımları var mı? Yoksa bir ekleyiver.
Dikkat edersen, ntfs yanında (hd0,0) yazıyor, bu 0. bölüm olduğu için. Sen de
ona göre bir ayar yapabilirsin. (Eğer windowsun ilk bölümdeyse ve ntfs ise
title= Windows (ntfs) - hda1 blokunu aynen yaz, fat32 ise altındakini (hd0,0)
yaz. vs...

Sonra CTRL+ O ile kaydedip CTRL+X ile de çık... Ama pardus kısımlarını
elleme...