[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a1, K3b ile cd kopyalama?

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 16:18:41 EEST

Pazartesi 17 Temmuz 2006 15:43 tarihinde, Mucibirahman İLBUĞA şunları
yazmıştı:
> Selamlar,
> Denedim. Bu sefer önce temp'e yazarak başladı. Sonra boş cd taktım Hata
> mesajı:
> Probably a buffer underrun occured.
> Please choose a lower burning speed.
>
> Oysaki ben hiçbir yerde hız seçmedim! Hep otomatik seöili idi...
> Çok garip! Hız ile ne alaksı verki bu olayın?
>

> Mucip:)
K3B programını ilk çalıştırdığınızda, sizden hız seçmenizi isteyen yerde,
CDROM'unuzun desteklediği hızdan daha yukarı bir hız seçmiş olabilir misiniz?
Eğer öyle ise;
/home/kullanıcı_adınız/.kde3.5/share/apps/ dizini altındaki "k3b" dizinini
silin.
/home/kullanıcı_adınız/.kde3.5/share/config/ dizini altında "k3b.eventsrc"
dosyasını silin.
/home/kullanıcı_adınız/.kde3.5/share/config/ dizini altında "k3brc" dosyasını
silin.

Daha sonra menüden tekrar k3b programını çalıştırın. Açılışda sizden CDROM
hızını belirlemenizi isteyecek. Aygıtınızın desteklediği hızı yazın.

--
Mustafa Kılıç
http://www.fomus.org