[Pardus-kullanicilari] yazıcı

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 15:34:51 EEST

Pazartesi 17 Temmuz 2006 15:27 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Dostlar yazıcı ile ilgili bir soru sormuştum. Kullananız vardır, pardusa
> sorunsuzca kurulup kullanılan bir laser yazıcı söyleyin, reklam yapmış
> olmazsınız
SAMSUNG ML-1610 kullanıyorum, ancak Pardus 1.0'da bu yazıcıyı ML-1710'muş gibi
gösterip tanıttım ve gayet düzgün bir şekilde kullanıyorum. Ancak bu yazıcı
sizin ihtiyaçlarınızı karşılar mı bilmem, okul raporlarımı bastırmam için
90$'a bulabildiğim en uygun yazıcıydı :) O yüzden özellikleri tatmin
etmeyebilir.

Bir de pardul'a baktınız mı? Orada yazıyordur belki?

Kolay gelsin...