[Pardus-kullanicilari] YNT: Kafein

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
17 Tem 2006 Pzt 14:31:37 EEST

Aşağıdaki bahsedilen hatanın aynısını bende yaşadım.

________________________________

Kimden: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr bu kişinin yerine: huseyin bilen
Gönderilmiş: Cmt 15.07.2006 15:45
Kime: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] Kafein

Denediğim vcd lerin tamamı orijinal değişik vcd leri de taktım aynı olay fareyi hareket ettirince kafein susuyor ve kapanıyor.Pardus 1.0 a geçtim aynı vcd ler oynatırken mausu istediğim kadar oynatıp hareket ettireyim hiç bir şey olmuyor Tahminimce bu bir hata olsa gerek usb maus ve wireles mausda da da aynışey oluyor Kde de kafein çöküş uyarısı hatası veriyor.

15.07.2006 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

	Selamlar,
	Enteresandır! Bu hatayı bende bir kere yakaladım. Ancak daha sonra başka cd'ler denediğimde sorunun olmadığını farkettim. Baska bir (mümkünse orjinal VCD) ile dener misiniz?

	Mucip:)