[Pardus-kullanicilari] neden boyle diy esormak istedim

Sezer Yesiltas sezer.yesiltas at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 11:36:26 EEST

> arkadsalar öncelikle neden pardus bize microsoft tan daha karmasık geliyor
> bunun sebebinin yeni ve farklı bir işletim sisitemi olmasından ve yıllardır
> microsoftu kullandıgımızdan kaynaklandığını pek düşünmediğim için
> soruyorum bu soruyu, çünkü bence microsoft işletim sisitemi bence daha basit
> ve kullanımı daha kolay,

Alışma süreci içerisindesiniz, başlangıçta aynı şeyi hissediyordum,
Windows'ta kendimi daha rahat, daha ferah  hissediyordum ama zamanla bu
değişti, olayı tamamen alışkanlık olarak değerlendiriyorum.
8 yaşında bir yeğenim var, internette çocuk sitelerine girip flash oyunları
oynuyor, MSN kullanıyor, Pardus'u çok seviyor ve benim çektiğim zorluğun
yüzde birini çekmedi, çünkü onun bizim gibi yıllardır kullanıp alıştığı bir
başka işletim sistemi hiç olmamıştı.
Bu nedenle ben Pardus'u ve Linux'u bilgisayar kullanmaya yeni başlayanlara
daha çok tavsiye ediyorum.
Syg.