[Pardus-kullanicilari] [Genel] NTFS 3g sürücüsü

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
17 Tem 2006 Pzt 11:20:55 EEST

Merhaba;

On Monday 17 July 2006 10:33, Alper Şen wrote:
> Merhabalar
>
> anet haber sunucusunda os.linux'te sorunsuz bir NTFS sürücüsünün
> oluşturulduğuna dair bir haber gördüm .
> Sürücü açıklaması:
> http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?thread_id=23836054&forum_id=26
>97 ne dersiniz bu sürücü Pardus 1.1e eklense güzel olmaz mı?

Pardus 1.1'e eklemek icin yeterli kararaliliga ulasir mi bilmiyorum ama

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/kernel/drivers/ntfs-3g/

adresinde yasiyor kaynak paketi cumartesi gununden beri, pisi ile insa
edilebilmeli. Zaten projenin gelistiricisi de "testleri yapin, bir ay kadar
seyahatteyim, o zaman degerlendirelim" demis, o nedenle proje tam bir test
surecinde..

> Şimdiden alpha3 ya da beta ile denense?

Denemek isteyen tecrubeli kullanicilar deneyebilir ama paketin playground'da
olduguna lutfen dikkat : henuz test asamasinda, tecrubeli kullanicilar
disinda kimsenin denemesini tavsiye **ETMEM**. Herhangi bir sorun yasamaniz
durumunda da pek bir destek alabileceginizi sanmam, cok yeni bir proje.

> Yanlız uyarayım; denemelerinizi yeni bir ntfs dizini açıp önemli
> olmayan dosyalar ile yapmanızı şiddetle öneririm :).

Evet, verilerinizin tamamini **yedekleyip**, tamamen kaybetmekten zerre kadar
cekinmeyeceginiz bir disk bolumu uzerinde yapmalisiniz denemeleri.

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693