[Pardus-kullanicilari] Proxy ile Pisi kullanamıyorum!

Furkan Duman coderlord at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 10:19:20 EEST

On 7/17/06, Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> wrote:
> Şirkette proxy var. Tüm ayarları yapmama rağmen nedense PİSİ bağlanıyor
> diyor ve kilitleniyor. Ancak TASMA ağ ayarlarında Proxy adresini veriyorum.
> Şifre girerek Firefox ile gezinebiliyorum. Ancak PİSİ neden çalışmıyor? Ateş
> duvarı da kapalı! Anlamadım gitti?

MS Proxy mi kullanıyorsunuz şirketinizde? Basic Authentication
destekliyor mu? Eğer destekliyorsa komut satırında.

export http_proxy=http://proxysunucunuz:portno

komutu ile pisiye proxy üzerinden erişim desteği sağlayabilirsiniz.

Basic auth. desteklenmiyorsa MS Proxy'lerin kullandığı NTLM auth. ise.
Depodaki ntlmaps uygulamasını kullanmanız gerekmekte.