[Pardus-kullanicilari] Að baðlantýsý

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
17 Tem 2006 Pzt 00:38:49 EEST

Merhaba arkadaÅŸlar ,

Pardus 1.0  da   varsayılan olarak     smb.conf       dosyasında
workgroup=PARDUS   geliyordu.Ve  kendi iÅŸyerimizdeki aÄŸdan bahsediyorum
burada

1-  MS   lerin  olduÄŸu  bir  aÄŸ
2- PARDUS   ların  olduğu  PARDUS    ağı  oluyordu.

Daha  sonra  workgroup =  Ms    lerin  dahil  olduÄŸu  aÄŸ  ismi olarak
değiştirdiğimde    smb.conf   dosyasını   artık  ms   lerde  beni  görüyor
ve   dosya alışverişi ve  yazıcı  paylaşımı  yapabiliyordum.

Ancak  1.1a2   de    smb.conf   dosyasında   workgroup=PARDUS
gözükmesine  rağmen     ağda    ms   leri  göremedim  oluşan  PARDUS
ağında  da    diğer pardus  1.1a2   yüklü  makinaya  ulaşmaya  çalıştığımda
" sunucu bağlantı hatası "    şeklinde  hata  veriyor  . Ancak
workgroup    u     ms   lerin  dahil  olduğu   ağın  ismini verdiğimde
yine  ms   leri  görüyor. Diyelimki  ms  leri   açmadığım  zaman  da   yine
PARDUS   lar    birbirini  göremiyor.  ve  " herhangi bir  ağ  bulunamadı
veya  güvenlik  duvarı  arkasında"   gibisinden  bir   hata  mesajı
veriyor.

Kusura  bakmayın  biraz  uzun oldu  ama  . Bildiklerinizi  paylaşırsanız
sevinirim.

Saygılar ...

--
Panthera Pardus Tulliana(Anadolu Parsı)