[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa2.. paneldeki "ayarlar" ve " menü güncelleme "

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Tem 2006 Paz 14:53:14 EEST

Arkadaşım
İlk kurduğumda ayarları menüde görememiştim güncellemeler ve
paketyüklemeleri sağını solunu Alpha 2 kurcalarken menü içinde ayarlar yer
almış Bir tarafını sakatlayabilirmiyim uğraşısı ile fazla sarsaklayınca
kendiliğinden döküldü ortalığa.Tabi bunlar şaka Menü düzenleye sağ
tıklayarak öğe düzenleden halledebilirsin İyi çalışmalar

16.07.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmış: