[Pardus-kullanicilari] Kpowersave güç durumu gösterememesi

Cemil MUTLU mutlucemil at gmail.com
15 Tem 2006 Cmt 23:40:06 EEST

Ben de Toshiba L10-102 kullanıyoum ve sağolsun Çağlar beyin uzun uğraşları
sonucunda toshiba-l10-dsdt pakedi oluşturuldu fakat DSDT.aml'yi çekirdeğe
göstermek gerekiyor. Bunu da aşağıdaki komutla yapıyoruz. "su" komutu ile
root haklarını elde ettikten sonra aşağıdaki komutu verin ve Pardus'u
yeniden başlatın. İşte artık pili de görebiliyor Kpowersave.

mkinitramfs auto --full --dsdt=/boot/DSDT.aml

Kolay gelsin.

15.07.2006 tarihinde TUNCAY BAŞTÜRK <parduspisi at gmail.com> yazmış: