[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Tem 2006 Cmt 20:12:24 EEST

suse cd si ile update seçeneği ile kurulumu devam ettirirseniz grubu winxp
ve suse olarak oluşturur winxp ye ve suse ye girebilir daha sonra suse de
yast2->sistem->açılış yönetimi yapılandırması ->other seçeneği ile girdiğin
bölümde açılan kısımda gruba pardus u dahil edebilirsiniz.Kolay gelsin

15.07.2006 tarihinde ahmet erdogan <ahmetaskerdogan at hotmail.com> yazmış: