[Pardus-kullanicilari] HP laserjet1020

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
15 Tem 2006 Cmt 20:06:09 EEST

Hiç o paketi yüklemeden ben o yazıcıyı kullandım. Ama kullanmak pek de kolay
değil. Yazıcıyı her bağladığında root hakları ile 'firmware' güncellemesi
yapmak lazım. Eğer hala ortalarda hotplug var ise Elle yükleyerek
kullanabilirsin.

İhsan.

Cumartesi 15 Temmuz 2006 19:50 tarihinde Ünal Özüm şunları yazmıştı: