[Pardus-kullanicilari] ozurle sorumu degistiriyorum

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
15 Tem 2006 Cmt 14:52:25 EEST

Şu an yaşadığım sıkıntı ve 'ezilmişliğime' 'tercüman' oldunuz.
Anlatım yeteneğinizi kutluyorum.
(Örnek:Türkçe karakter sorunu konusunda biri,devam eden bir tartışma
içerisinde,diğeri bundan bağımsız olarak,iki kez sorunumu dile
getirdim.
İlkinden,Fisek Enstitüsü gibi değerli bir kurumda görevli çok sevdiğim
hocamdan 'Armut piş,ağzıma düş..' benzetmesi kapsamına alınarak
'refüze' yanıtı aldım.
Halbuki,tam bir gündür,hata kayıtları,forum,mail list'ten bu konudaki
tüm yazılanları okudum ve öyle yazdım o sorunu.Özetle,çözümsüz kaldığı
belirtilmiş.Halbuki,Pardus 1.0'da,1.1a'da ve şu an bu iletiyi yazdığım
Çalışan Cd 1.1'de böyle bir sorun yok.)
Ama herşeye rağmen yılmayacağım,bu güzel ve mükemmele doğru emin
adımlarla yol alan işletim sistemini tek olarak kullanacağım.Soruyu
soran arkadaşa da hiç tereddüt etmeden Pardus'u öneriyorum.
Hiç bir şey yapamıyorsa,1.1 karalı sürüm çıkana kadar,1.1 çalışan
cd'den pardus'u denesin.
Saygılar.

15.07.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: