[Pardus-kullanicilari] pardus cd leri

wind force windforceenergy at gmail.com
15 Tem 2006 Cmt 14:12:03 EEST

sevgili ahmet arkadasim sana yerden goge kadar katılıyorum kaldı ki ben size
daha carpıcı bisey anlatayım
ben suse cd si icin istanbulda bir firmaya 10 ytl verdim kimse beni yanlış
anlamasın bu insana verdiğim para sonuna kadar helal olsun ancak ahmet
arkadsımızın dediği gibi bir sistem geliştirmek en iyisi cunku boylece linux
tabanlı işletim sistemlerini belli bir sekilde de olsa daha cuzi fiyatlarda
buluruz ve daha yaygın olur hem iki gundur yaptıgım arastırmalar sonunda
gıttıkce pardusu sevmeye basladım ve ilk iş bir cd bulup yuklemek olacak hem
pardusun turkce olması(tamamıyla) cok daha guzel bısey aslında gonul ister
ki bu ise tubitak ön ayakolsun ve hiç degilse ilk etapta yani bu isler bıraz
daha  yoluna girene kadar belli bir ucret karsılıgı pardusun internet
uzerinden  satısını yapsa, mesala bende bır pardus cd si var demo surum ve
pardusu tam manasıyla içermiyor bazı seyler eksik yani herkes inetrnetten
indirme islemini yapamaz bu yuzden elinde orjınal pardus cd si olan
arkadaslar en azından bunları kopyalayıp karsı taraf odemeli olmak
sartıyla isteyenlere gondermeli dıyorum ben