[Pardus-kullanicilari] Pardus alpha2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Tem 2006 Cmt 14:09:59 EEST

Cumartesi 15 Temmuz 2006 14:00 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:
> 1.1 a2 için Skystar kurulumunu ben de bekliyorum.

Howto eski kalmış sanırım, dvb artık modul değil çekirdeğe gömülü geliyor

modprobe mt312 ya da modprobe stv0299 v.s. gib sadece kartınızla ilgili
modülleri probe etmeyi dener ve sonucu bildirir misiniz?
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/