[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 Alpha2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Tem 2006 Cmt 13:51:25 EEST

Cumartesi 15 Temmuz 2006 13:41 tarihinde, Nihad Karslı şunları yazmıştı:
> çeşitli testler yaptıgım kişisel makinemde 3-4 sistem
> bir arada ona alfa2 yi kurdugumda grubda sadece kendisi cıktı.
> sonuc olarak onceden kubuntuda kurdugum gruba pardus u elle ekleyerek
> cözebilecegim.
> ama kubuntu bu işi yapabilirken neden nankör kedi bunu yapmasın.
> sizde nasıl oldu sayın bilen sanırım sizde bir çok linux dağıtımını aynı
> makinede kullandığınızı yazmıştınız.

Malım nankör kedinin öncelikli kullanıcı hedefinde makinasına 1'den fazla
dağıtım kullanan kitle bulunmuyor.

Birden fazla dağıtım kurup bunları huşuu içinde kullanan kullanıcı, istediği
önyükleyiciyi (grub/lilo v.s) kullanır ve kendi ayarlarını kendi ayarlar
felsefesi ile diğer linux dağıtımları kurulum sırasında önyükleyiciyi yükle
seçildiğinde eklenmiyorlar.

Zaten bu n tane dağıtımı bir arada kullanan kişinin kurulum sırasında
önyükleyiciyi yüklemeyi seçmemesinin mantıklı olduğu düşünüldüğünde nankör
kedinin davranışında bir problem görmüyorum.

Zaten kedi nankör olduğu için diğer dağıtımlarlarda pek ilgilenmiyor,
kurulduğu makina tek ve yegane olmayı yeğliyor...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/