[Pardus-kullanicilari] Pardus alpha2

Orkun BOZBEYLİ obozbeyli at gmail.com
15 Tem 2006 Cmt 13:43:13 EEST

Merhaba,

14.07.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış:
> Arkadaşlar
> İndirdiğim Alpha2 sonuna kadar sorunsuz kuruldu parola kullanıcı adı ve
> paroladan sonra ileri tıklama ile kurulum cd si cdrom dan çıktı fakat
> ekranda ilerleme olmadı öylece dondu kaldı resetladim grub busefer kurulmuş
> tıklayıp enterledim Pardus 1.1 alpha2 açıldı.

+1 . Aynısını ben de yaşadım.

Skystar2 kartımı tanıtmaya çalışırken,

bozbeyli nilay # modprobe dvb-core
FATAL: Module dvb_core not found.

yazdı ve ilerleyemedim.

Bunu dışında herşey güzel. Sabit diskim 2 bölümden oluşuyor. 14 gb
sistem ve 65 gb belgeler için. Pardus 1.0 da Picasa, Google Earth gibi
programlarımı Belgeler bölümüne kurmuştum. Pardus. 1.1a2 yi kurarken
bu bölümü biçimlendirmedim ve şimdi bu programları tekrar kurmama bile
gerek kalmadı. Bu muhteşem...

Şimdi sıra kablosuz ağda. Kablosuz ağ kartımı gördü ama henüz
bağlantıyı kuramadım. (RaLink Wireless PCI Adapter RT2400 / RT2460)

Daha önce (1.0 da) tanıtmayı beceremediğim BTC pc380 webcam kopete de
hazır geldi.

Açılış süresi ise 50 sn. olarak gerçekleşti. (p4 2.8 + 512 mb ram)

Skystar için kurabilen varsa desteklerini bekliyorum.

Saygılarımla,

Orkun BOZBEYLİ