[Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Tem 2006 Cmt 09:22:18 EEST

Sayın hocam
Sağolun başta Pardus u ilk kurarken kurban bayramında sistemi çökertip
paniklemekten bu güne mailleri ile bıkmadan sorunlarıma çözüm üreten
bilmediğim bu sistemi kullanımını kavramama yardımcı olan arkadaşlar ve
sizler sayesinde artık ne bilgisayardan ne de linux tabanlı işletim
sistemlerinden korkuyorum.Başlarda grub a yeni bir sistemi ilave etmem 15
gün uğraştırmış iken şimdi yarım saat içinde 5-6 işletim sistemini gruba
dahil edip kurar hale sizlerin önerileri doğrultusunda edindiğim bilgi bu
günlere taşıdı beni.Şu anda Alpha2
paket yöneticisi ile paketleri kuruyorum. Dün gece Onur hocama bildirdiğim
gimp-devel(6/6) paketinde yaşadığım donmaya ilaveten fontforge(2/2)
paketindede şu anda installing ibaresi ile 15 dakikadır dondu kaldıpaket
yöneticisinden çıkamıyorum  bilgisayarı kapa aç yapacağım
mecburen.Ellerinize sağlık görünüm , kullanım kolaylığı ve hızı ile daha en
başta farklılıklarını hissettiriyor 1.1 sürümü.İyi çalışmalar ekip
arkadaşlarınızın tümünün ellerine sağlık Tekrar iyi günler
15.07.2006 tarihinde Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> yazmış: