[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa 2

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
14 Tem 2006 Cum 23:55:22 EEST

Merhabalar
Masa başı bilgisayarıda Pardus 1.0'ı yaklaşık 3 aydır sorunsuz kullanırken,
Taşınabilir bilgisayarım olan Toshiba Tecra A4 (1024 RAM, 60 GB HDD) Pardus
1.1 alfa 2' yi tek işletim sistemi olarak kurdum ve karşılaştıklarım:
1. Kulumda hiç bir sorunla karşılaşmadım
2. Her şey çok güzel çalışıyor
3. Touchpad kullanımı biraz zor kontrol edemiyorum çabucak bişeyler açılıyor
kayıyor ayarlarını nasıl yapacağım bulamadım
4. Bir yavaşlık var programları dosyaları açarken biraz gecikiyor, işlemler
çok seri değil.
5. Paketleri ve programları tek tek deniyorum
Artık hayatımda sadece pardus var. Şimdilik bu kadar emeği geçenlerin eline
sağlık.
--
Cumhuriyet Üniversitesi
Tıp Fakültesi,