[Pardus-kullanicilari] ozurle sorumu degistiriyorum

Hikmet TEMİZ hikmettemiz at maliye.gov.tr
14 Tem 2006 Cum 22:25:20 EEST

Birşeyin yaygınlaşmasını sağlamak istiyorsak her fikre saygı duymalıyız
fakat buraya yazan arkadaşlarında liste üyelerine saygı duyması gerekir.
Günlük 50 mesajın 45 i sadece laf olsun diye yazılırsa bu liste amacının
dışına çıkar. Kimseyede faydası olmaz. Burası en son çare olması lazım.
İlk çalınacak kapı olmaması lazım. Nedenine gelecek olursak burası
geliştiricilere problemleri bildirmek için  başlat düğmesi yeri sormak
için değil. Eğer yeni arkadaşlar bazı şeyleri soracaklarsa önce
www.uludag.org.tr adresinde belirtilen linklere bakarlarsa daha faydalı
olur. Geliştirici arkadaşlara mesaj okumaktan çok düşünme zamanı
tanımalıyız. Önemle rica olunur.....
Eyup Ersan yazmış: