[Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Tem 2006 Cum 22:20:49 EEST

Arkadaşım
16 yıllık microsoft kullanıcısı olarak belli alışkanlıklar yer etmiş
olmasına rağmen Pardusla yola çıkarsanız Kısa zamanda 16 yıllık
alışkanlığınızdan kurtulur.Engin açık kaynak kodlu bir işletim sistemiyle
eski alışkanlıklarınızı unutursunuz ben 5 Ay içinde 7 veya 8 defa winxp
açtım oda güncellemeler ve virüs tarama programını güncelleme ve Almanya ile
skype görüntülü iletişim için kullandım.Oppen Office de çabuk kazandığım
alışkanlık Microsoft Office de kazandığım alışkanlığın yanında sür olarak
mukayese edersek 1/10 kadar süreyi kapsıyor.Bir kere karar verin tavsiyem
yola Pardus ile çıkmanız.İyi geceler

14.07.2006 tarihinde wind force <windforceenergy at gmail.com> yazmış: