[Pardus-kullanicilari] peki simdiben ne yapacagim

wind force windforceenergy at gmail.com
14 Tem 2006 Cum 22:15:39 EEST

arkadaslar bugun elime gecenbir pardus cd sinden bilgisyarıma pardusu kurdum
cd nin icindeki kurulum seceneklerinden ancak pardus minumum ayarlar olanı
kurabildim diyerlerine yanıt vermedi neyse kurdugum pardus biraz kurcaladım
gayet hostu ancak soyle bir sey oldu pardusu (sanırım benim beceriksizligim)
kurunca bilgisyarimda var olan xp silind ve pardus kendini butun hard disc e
kurdu icinizde bu pardusun kurulumu ve kullanımı konusunda ve uygun linux cd
sını (programini ) bulabilmemde yardimci olacak  adestek verebilecek
birileri var mi?? (bir de internetten indiremiyorum benim elimdeki cd yi
veren arkadaim cok eski ve demo bir surum oldugunu soyledi )