[Pardus-kullanicilari] ozurle sorumu degistiriyorum

Yılmaz Bilgili ybilgili at yahoo.com
14 Tem 2006 Cum 19:24:25 EEST

Öncelikle kimsenin kimseyi dövdüğü yok, dövmeye hakkı da yok!

Uygun bir dille ne yapması gerektiğini anlatmaya çalıştım. Yanlış başladı ve yanlış gidiyor arkadaş. Baştan öğrensin sonra daha sert tepkiler almasın diye yazdım.

2-3 gündür listede gereksiz tartışmalar olmakta. Bana yazacağınız birşey olursa özelden yazın.

Selamlar, sevgiler.