[Pardus-kullanicilari] oneriniz nedir?

Nihad Karslı enki at r-3.org
14 Tem 2006 Cum 17:41:03 EEST

sigarayı bırakmak gibi bir şey yap şimdi pardus.1.1alfa2  nin ilk test
sonuclarını aldıkdan sonra kurulum sırasında sorun cıkmıyorsa kur ve yoluna
devam et.sigara saglıga zararlıdır.
pardus-linux.org da forumda 2500 arkadaşından yardım
pardus-wiki.org ve bu mail listen dogacak olan sorunlarınızı nasılsa
çözersiniz.
başkları 2 sistemi beraber kullan diyebilirler ama bence sigarayı birden
bırakmak zor olsada en saglıklı yontem.

kolaylıklar dilerim

Cuma 14 Temmuz 2006 17:31 tarihinde, wind force şunları yazmıştı: