[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a pisi çalışmıyor

selim ok selimok at gmail.com
13 Tem 2006 Per 19:05:45 EEST

Bu konularda cok bilgili degilim ama belki sunlar ise yarayabilir.
Benim tahmin ettigim kadariyla depo ayarlarinda bir sorun var.
Öncelikle hangi depolarin ayarli oldugunu görmek icin  konsolda

sudo pisi la

yaz. Ayarli depo icindeki paketkeri gösterir bu komut, paket listesinin en
üstünde deponun adresini görebilirsin, sanirim 1.1 icin olan deponun adresi
su : http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2 eger bu
yoksa, yada hic birsey cikmiyorsa, bu depoyu eklemen gerek.

sudo pisi add-repo pardus 1.1
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2

bu komutla depoyu ekleyebilirsin. Eger ise yaramazsa bu sorun beni asar,
tabi hic bunlara gerek kalmadan, pisi arayüzünü kullanarakta yeni depo
ekleyebilirsin sanirim, yada kurulu depolara bakabilirsin istersen önce öyle
bir dene.

Pisi icin komutlar:

*PİSİ*

pisi it paket_adı : paketi yükler

pisi ur : depoyu günceller

pisi up : tüm güncellemeleri yap

pisi la : depodaki paketleri listeler

pisi li : kurulu paketleri listeler

pisi remove paket_adı : paketi siler

pisi --help : diğer özelikler

sudo pisi-kga : root yetkileri ile pisi grafik arayüzünü açar

Umarim yardim edebilmisimdir..