[Pardus-kullanicilari] YALI EKRANA SIĞMIYOR..

Yılmaz Bilgili ybilgili at yahoo.com
13 Tem 2006 Per 10:03:48 EEST

Dizüstünde artı (+) çıkarmak için Fn tuşu ile noktaya basmak gerekiyor. Sizin bilgisayarınızda tuşun yeri farklı olabilir ama klavyenin sağ tarafındaki tuşlarda görebileceğiniz farklı renk rakamlar olan tuşlar vardır. Fn ile basıldığında rakam ve işaretler çıkar. Yani: ctrl alt fn (+) ya da (-)

Kolay gelsin.