[Pardus-kullanicilari] 1.1a masaüstü görüntüleri

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Tem 2006 Çar 23:36:38 EEST

Arkadaşım
Benim makinemde Intel celeron2.28 CGH CPU  var müdür açılışı 25 saniyede
gerçekleştirdi Makinenizin işlemci hızına göre 17 saniyeye düştüğü gibi 30
saniyeye de çıkabiliyormuş Pardus 1.0 Birbuçuk dakikayı aşkın bir sürede
açılıyordu 25 saniye benim için oldukça hızlı ve yeterli winxp bile daha geç
35 saniyede açıyor.Pisi oldukça gelişmiş ve hızı artmış Acemi kullanıcı
olarak cesaretle ve merakla alpha yı kurdum grub sorunu yaşamama rağmen
yarım saatlik uğraşı sonrası winxp,suse,Pardus 1.0,ve Pardus 1.1 i gruba
dahil ettim.Duyduğum kadarıyla bir iki gün sonra Alpha 2  teste konulacakmış
grub sorunu ile birkaç kritik  noktaya müdahale edilmiş Alpha 2 sürümü ile
merakınızı tatmin edeceğiniz kanısındayım görünüm ve içerik açısından
oldukça farklı 1.0 a göre iyi akşamlar

12.07.2006 tarihinde erkin tek <gemeyilim at gmail.com> yazmış: