[Pardus-kullanicilari] AIM Messenger

erkin tek gemeyilim at gmail.com
12 Tem 2006 Çar 22:35:47 EEST

Ben de gaim istiyorum, sürekli off-line olduğumdan doğru dürüst
mesajlaşamıyorum.  Ev bilgisayarımdan çalıştırıyorum, hafif geliyor.

maalesef web tasarımcılar siteyi kurarken, özellikle banka
> siteleri ağırlıklı olarak IE'yi temel alıyorlar, Wine ile bunun çözümü var
> ama Wine, Programlar'ın hemen üstüne yerleşiyor, sübjektif olarak göz
> zevkimi
> bozuyor, o tür işlerim için internete gitmekten ve para vermekten imtina
> etmiyorum.

Bu gibi siteler için
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/web-uyumluluk oluşturuldu, bu
siteleri bildirirseniz üstesinden gelmeye çalışırız. Listeden birilerine de
bildirebilirsiniz.

> da

+1, o yüzden geliştirme daha açık olmalı diye bağırıyoruz. Onlar için linux
mü, onlarla linux mü?

Katılamıyorum çünkü Pardus'u ve benzerlerini taklit olmaktan çıkaran
> unsurlardan bahsediyorsunuz. Birinci öncelik bu ve bu olmalı.

Bu kısma katılmıyorum, taklit, dilin, sanatın, eğlencenin kökünü
oluştururken, win bile kendisi kopyayken neden kopyalanmasın ki, birerir
kopyaları dışlıyorum tabiki.

> Doğrudan içinde olmadığımız için derecesini bilemesek de, zorlu ve çetin
> bir
> süreç içinde bulunduğunuz zaman. Lütfen kötümserlik, umutsuzluk, inanç
> kaybı
> yaşamayalım,. Emek hiç bir şeye benzemez, mutlaka karşılığı alınır. Bizim
> için değerlisiniz, bir özgürlük savaşçısı kadar . . .

Nasıl bir kötümserlik ben anlamadım, projenin devamı bile gani heyecan
yaratıryor, p1.1a fln çıkıyor, hatta fc deposunda gnash gördüm nasıl bir
heyecan, etrafım zaten buram buram ÖY'le olmuş fln yani.

--
www.fotograf.web.tr